Sidst ændret 1. oktober 2020.

Vi har gjort vores bedste for at skrive denne fortrolighedspolitik i enkle vendinger. For en hurtig oversigt over vores vilkår, se resuméet øverst på dette websted.

Oversigt over privatlivspolitikken

  • Denne fortrolighedspolitik beskriver, hvordan vi indsamler, behandler, gemmer og beskytter dine personlige oplysninger.
  • Challando og dets websted, https://chalando.nu/ eller ethvert andet domæne (“Challando”) drives af LK Marketing 2016 S.L. organisationsnummer B93519551, et selskab dannet i henhold til spansk lov (“LK Marketing 2016 S.L.”, “vi” ).
  • Som medlem af Challando får du adgang til gunstige tilbud og rabatter på en række forskellige typer varer.
  • Vores loyalitetsprogram er tilgængeligt for alle, der er mindst 18 år og har adresse i Danmark.
  • Vi behandler dine personoplysninger for at administrere dit medlemskab, levere de produkter du bestiller, håndtere din betaling og forsendelse og give dig relevant markedsføring.
  • Vi deler dine personlige oplysninger med vores tredjepartsudbydere, når det er nødvendigt for at give dem mulighed for at levere de tjenester, som vi har brugt dem til, for eksempel til betalingsløsninger.
  • Vi er en del af en international gruppe af virksomheder, der deler visse administrative systemer, og vi kan dele dine personlige oplysninger til administrative formål med vores datterselskaber.
  • Efter opsigelse af medlemskab hos os opbevarer vi kun dine personlige oplysninger i et identificerbart format i tredive (30) dage.
  • Hvis du har spørgsmål om, hvordan vi håndterer personoplysninger, bedes du kontakte os på[email protected].

Sidst ændret 1. oktober 2020.

Indholdsfortegnelse

  1. Introduktion
  2. Personlige oplysninger som vi indsamler
  3. Hvordan og hvorfor vi bruger dine personlige oplysninger
  4. Hvornår og hvordan vi deler personlige oplysninger med andre
  5. Dine rettigheder
  6. Sikkerheden af dine personlige data
  7. Datalagring og udtynding
  8. Undtagelsen fra denne politik
  9. Ændringer og opdateringer af denne politik
  10. Spørgsmål, forslag og klager

Fortrolighedspolitik

Ikrafttræden 1. oktober 2020.

 

1

1 Introduktion

1.1

Beskrivelse af Challando

Hjemmesiden Challando og domænet https://challando.nu/ ejes og drives af LK Marketing 2016 S.L. med organisationsnummer B93519551 og Calle Cartajima, La Calanova Sea Golf, Endificio, 88, APT 822,
Mijas, Malaga, Spain, 29649 (“LK Marketing 2016 S.L “,” Vi “,” Us “).

1.2

Denne fortrolighedspolitik beskriver, hvordan vores politikker og processer ser ud med hensyn til indsamling og behandling af dine personlige oplysninger, både som besøgende og som medlem. Derudover angiver denne politik, hvilke rettigheder du har som individ i forhold til dine personlige data. Vi er opmærksomme på, at databeskyttelse er et ansvar, der konstant udvikler sig. Derfor opdaterer vi løbende denne fortrolighedspolitik, når vi begynder at behandle nye personoplysninger eller vedtage nye politikker.

1.3

Vi behandler dine personoplysninger for at give dig vores websted. Når vi behandler dine personoplysninger, gør vi det for at give dig hjemmesiden challando.nu og de produkter, du har bestilt, driver vores forretning, opfylder vores kontraktlige og juridiske forpligtelser, beskytter vores systemer og kunder eller opfylder de beskrevne legitime interesser. i afsnittene “Hvordan og hvorfor vi bruger dine data” og “Hvornår og hvordan vi deler oplysninger med andre” nedenfor. Når vi overfører personoplysninger fra EU, gør vi det ud fra en række juridiske mekanismer som beskrevet i afsnittet “Datalagring og udtynding”.

1.4

LK Marketing 2016 S.L gør opmærksom på og er opmærksom på, at håndteringen af dit privatliv og dine personlige data er et løbende ansvar, hvorfor denne fortrolighedspolitik opdateres, når vores håndtering af dine personlige data ændres eller udvikles. Du vil blive informeret om disse ændringer via offentliggørelse på dette websted, e-mail eller sms.

 

2

2 Personlige oplysninger, som vi indsamler

2.1Medlem og besøgende. For at være i stand til at udnytte vores hjemmeside challando.nu fuldt ud, skal du blive medlem hos os (“medlem”). For at blive medlem skal du registrere bestemte personlige oplysninger hos os, såsom dine kontaktoplysninger og dine betalingsoplysninger. Det er også muligt at besøge challando.nu uden at være medlem, f.eks. for at se, hvilke rabatter vi tilbyder uden at deltage i disse (“Besøgende”). Vi indsamler også personlige oplysninger om dig i overensstemmelse med denne fortrolighedspolitik.
2.2Personlige oplysninger som du giver os.

For at du skal kunne bruge challando.nu fuldt ud og drage fordel af vores fantastiske tilbud, skal du give os visse personlige oplysninger i forbindelse med at du registrerer et medlemskab hos os. Disse er fornavn, efternavn, adresse i Danmark telefonnummer, e-mail adresse og dine kortoplysninger. Dine kortoplysninger gemmes ikke af LK Marketing 2016 S.L, men behandles af vores udbydere af betalingsløsningen: Twispay og Stripe. Disse betalingssystemer er baseret på SSL-sikkerhedsstandarder, hvilket betyder at de oplysninger, du har betalinger krypteres. Som en krypteret form i e-handel er SSL-sikkerhedsstandard udbredt og betragtes som en meget sikker løsning.

2.3Personlige oplysninger, som du stiller til rådighed for os.

Ved at bruge challando.nu, uanset om du gør det som besøgende eller som medlem, stiller du visse oplysninger om dig til rådighed for os. Challando indsamler også personlige oplysninger om dig via cookies. Disse er bl.a. nødvendige cookies, indstillingscookies, drifts- og optimeringscookies og cookies til reklame. Nødvendige cookies er nødvendige for at visse funktioner på webstedet fungerer. Indstillingscookies er nødvendige for at kunne understøtte de specifikke indstillinger du har foretaget, f.eks. loginindstillinger. Drifts- og optimeringscookies bruges til at indsamle og behandle kundefeedback og udføre webanalyse. Disse analyser er baseret på information om, hvordan du opfører dig på vores hjemmeside, hvilke søgninger du foretager osv. For at kunne gøre vores hjemmeside og vores tilbud endnu bedre. Annoncecookies følger, hvordan du handler online og specifikt er rettet mod at give dig skræddersyet indhold på vores hjemmeside.

2.4Din kommunikation med os.

Hvis du kontakter os via e-mail, telefon eller anden kommunikationsmåde, kan vi gemme sådan kommunikation, inklusive informationen deri (som dit navn, din anmodning, din placering og andre personlige oplysninger, som du giver i frit tekstformat), for besvare din anmodning at informere dig om publikationer osv. eller for at dokumentere din klage, din anmodning eller lignende. Hvis du vil have Challando til at “slette” alle dine personlige oplysninger eller på anden måde undlade at kontakte dig, kan du altid kontakte os på [email protected]

2.5Cookies.

Hos Challando bruger vi cookies til at levere hjemmesiden til dig. Vi bruger også cookies til at dirigere personlige reklamemeddelelser og anden kommunikation til dig. For mere information om, hvordan LK Marketing 2016 S.L og challando.nu bruger cookies, se vores cookiepolitik her [challando / cookiepolitik]. [challando.nu/cookiepolicy]

2.6Hvis du ikke giver os dine personlige oplysninger.

Du kan ikke foretage køb hos os eller bruge challando.nu uden at efterlade personlige oplysninger til os. Disse er nødvendige, så vi kan levere challando.nu til dig og levere de varer, du har bestilt til dig.

 

3

3 Hvordan og hvorfor vi bruger dine personlige oplysninger?

3.1Vi bruger oplysninger, vi indsamler om vores medlemmer og besøgende til disse tre hovedformål:

(1) At drive vores forretning og levere (herunder forbedre og tilpasse) hjemmesiden, tilbuddene og de varer, vi tilbyder;
(2) 2. At sende kommunikation, herunder kampagner til vores medlemmer og besøgende; og
(3) 3. At markedsføre tjenester og displayannoncering på vores egen hjemmeside understøttet af reklame.
Af disse grunde kombinerer vi de data vi indsamler, for at give dig en jævnere, mere konsistent og personlig oplevelse. For at forbedre beskyttelsen af dit privatliv har vi indbygget teknisk og organisatorisk beskyttelse designet til at forhindre visse kombinationer af data. Nedenfor finder du en liste over hvert formål med behandlingen af dine personoplysninger, på hvilken måde disse formål er opfyldt og på hvilket juridisk grundlag vi understøtter behandlingen.

3.2Administrer dit medlemskab

Et af vores vigtigste formål med indsamling af personoplysninger er at være i stand til at administrere dit medlemskab hos os, håndtere dine ordrer og betaling og levere de varer, du har bestilt.

Retsgrundlag: Denne behandling af personoplysninger er nødvendig for, at vi kan opfylde vores aftale med medlemskab af vores fordelsklub og vores købsaftale og opfylde vores leveringer til dig for bestilte produkter.

3.3Styring af dit medlemskab, dine ordrer, køb og levering af dine købte produkter:

For at identificere kunden, levere dine bestilte produkter bruger vi dit navn og din postadresse og for at kunne give dig relevante oplysninger og for at kunne kontakte dig, administrere dine ordrer, vi bruger dit telefonnummer og din e-mailadresse. Oplysninger om dine ordrer kan f.eks. omfatte oplysninger om, hvornår din levering er sendt fra vores lager, når den er tilgængelig til afhentning ved afhentningsstedet eller eventuelle tekniske problemer eller forsinkelser. Vi bruger også din e-mailadresse og telefonnummer til at sende dig nyhedsbreve om vores fordelsklub. Vi informerer dig også, når du mister dit medlemskabsniveau, eller når tilbud udløber. Du kan til enhver tid deaktivere sådanne typer nyheder og informationsforsendelser ved at gå til Indstillinger på din medlemskonto i vores webshop.

Retsgrundlag: Denne behandling af personoplysninger er nødvendig for, at vi kan opfylde vores aftale med medlemskab af vores fordelsklub og vores købsaftale og opfylde vores leveringer til dig for bestilte produkter.

3.4Forenkling af betaling.

Du har mulighed for, når du udfylder dine betalinger gemme disse oplysninger, når du foretager et køb. Det betyder, at du ikke behøver at udfylde dine betalingsoplysninger, hver gang du foretager et køb, hvilket gør din købsoplevelse hos os lettere og hurtigere. Hvis du vælger at gemme dine betalingsoplysninger, gemmes disse i en database. Du kan også når som helst ændre eller slette disse oplysninger og de forsvinder derefter fra vores systemer.

Juridisk grundlag: Denne behandling af personoplysninger er nødvendig for, at vi kan opfylde vores aftale med medlemskab og for vores legitime interesse i at give dig en jævn shoppingoplevelse.

3.5Marketing og reklame

Vi bruger data, du leverer til vores virksomheder, når du registrerer en medlemskonto, data, vi indsamler, når du foretager køb og bruger vores tjenester og websteder til at give dig relevant markedsføring og displayannoncering, som du måske er interesseret i, når du besøger vores hjemmesider og abonnerer vores nyhedsbreve. Hvad du gør, når du er logget ind på din medlemskonto i vores fordelsklub, giver os en idé om dine præferencer, og vi vil gerne kunne vise dig nøjagtigt de produkter og tjenester som vi tror, du ville have været interesseret i. På grund af dette gemmer og behandler vi oplysninger om, hvilke produkter og tjenester du befinder dig i og ser på, hvilke typer produkter du køber, og hvilke produkter du lægger i kassen, men derefter vælger ved kassen igen. Vi kan også sende reklame til dig baseret på hvor du bor, hvis vi f.eks. vælg at åbne en ny butik i dit område. Baseret på disse forskellige typer information sender vi reklame til din e-mailadresse, din postadresse eller via SMS og / eller viser dig relevant reklame, når du er på challando.nu. Hvis du ikke ønsker at modtage direkte markedsføring via e-mail eller SMS, kan du altid gå til Indstillinger og fravælge dette.

Hvis du vælger at afstå fra at modtage interessebaseret reklame, betyder det ikke, at du ikke længere vil se reklame på vores hjemmesider, men at den viste reklame ikke vil blive tilpasset til dig og derfor opfattes som mindre relevant.

Juridisk grundlag: Denne behandling af personoplysninger er nødvendig for, at vi kan opfylde vores aftale med medlemskab i vores fordelsklub, såvel som for vores legitime interesse i at give dig relevante tilbud og reklame.

For modtagere af nyhedsbreve og besøgende på webstedet – legitim interesse (afvejning af interesser) og bestemmelserne i markedsføringsloven om samtykke eller etableret kundeforhold

Retsgrundlag: Disse procedurer er nødvendige for opfyldelsen af Challando-medlemsaftalen.

3.6Statistik og opdatering af tjenesterne:

Din købsadfærd og din købshistorie hjælper os også med at forbedre servicen. Oplysningerne fra dine indkøb hjælper os med at se, hvilken type produkter der er populære, hvilken type tilbud der er mest værdsat og brugt af vores medlemmer osv. Vi bruger disse oplysninger til at forbedre og udvikle vores eksisterende produkter.
Juridisk grundlag: Vi udfører denne behandling, da det er nødvendigt for vores legitime interesse i at forbedre tjenesterne og udvikle vores forretning.

3.7Administrer spørgsmål om kundeservice og opfyld juridisk forpligtelse:

Ved at indtaste dine kontaktoplysninger kan vi kontakte dig, hvis der er problemer med tjenesterne eller med dit medlemskab. Vi kan også sende relevante produktoplysninger til din e-mail-adresse og via SMS. Du vil også blive informeret, når du er ved at miste dit sølv- eller guldmedlemskab, eller når tilbud er ved at udløbe. Du kan til enhver tid deaktivere nyheds- og informationsforsendelser ved at gå til Indstillinger på din konto på challando.nu.

For at kommunikere med dig som kunde og besvare forespørgsler, der kommer ind i kundeservice via telefon eller digitale kanaler, herunder sociale medier, sikre kundens identitet, undersøge klager og support (herunder teknisk support), kan vi håndtere følgende personlige oplysninger; kontaktoplysninger, korrespondance, information, der er relevant for det aktuelle køb, klager over produktet, information om problemer med kundens udstyr i tilfælde af tekniske problemer, i tilfælde af fakturakøb også personnummer eller koordinationsnumre.
Personoplysninger håndteres undertiden for at vi skal kunne opfylde de forpligtelser, der påhviler os i f.eks. regnskabsloven, produktansvarsloven, produktsikkerhedsloven og beskyttelsen af personoplysninger i it-systemer. De personoplysninger, som vi muligvis skal håndtere til disse formål, er de samme som for ovenstående kundeservice.

Juridisk grundlag: Kundeservice – Vi udfører denne behandling, fordi det er nødvendigt for vores fælles legitime interesse at håndtere kundens spørgsmål, klager og synspunkter. Juridiske forpligtelser – Behandlingen er nødvendig for at opfylde en juridisk forpligtelse, der påhviler os.

3.8Produktforbedring

Vi bruger data til at forbedre vores eksisterende produkter og tjenester, herunder ved at opdatere funktioner. For eksempel bruger vi fejlrapporter til at forbedre sikkerhedsfunktioner, brugeradfærd osv forespørgsler og klik på vores sider for at forbedre relevansen af søgeresultater, webstedsindhold og placering af relevant indhold for dig på vores websteder.

Retsgrundlag: Vi udfører denne behandling, da det er nødvendigt for vores legitime interesse i at forbedre vores tjenester og udvikle vores forretning. Hvor det er relevant, stoler vi også på dit samtykke til vores brug af cookies i henhold til e-fortrolighedsdirektivet (implementeret af Electronic Information Act).

3.9Sikkerhed

Vi bruger data til at beskytte sikkerheden af vores produkter, tjenester og kunder for at opdage og forhindre svindel, for at bekræfte gyldigheden af softwarelicenser og for at løse tvister og håndhæve vores aftaler. Vi kan også blokere for levering af en besked eller fjerne indholdet, hvis det overtræder vores vilkår.

3.10Andre formål

Hvis vi agter at bruge personlige data på en måde, der ikke overholder denne fortrolighedspolitik, vil du blive informeret om denne brug før eller på det tidspunkt, hvor de personlige data indsamles. Alternativt får vi din tilladelse efter indsamling, men inden sådan brug.

 

4

Hvornår og hvordan vi deler personlige oplysninger med andre?

4.1Når det er nødvendigt. Vi deler dine personlige oplysninger, når det er nødvendigt at gennemføre en transaktion eller at opfylde en aftale, eller når vi har rimelige forretningsmæssige grunde til at gøre det.
4.2Med vores servicepartnere til at levere vores tjenester.

Vi deler muligvis dine oplysninger med vores tredjepartsudbydere, agenter, underleverandører og andre tilknyttede virksomheder for at udføre opgaver og levere tjenester til dig på vores vegne. Når vi bruger tredjepartsudbydere, videregiver vi kun de personlige oplysninger, der er nødvendige for at levere tjenesten, og vi har en aftale på plads, der kræver, at de holder dine oplysninger sikre. Vær sikker på at vi ikke frigiver dine oplysninger til tredjeparter til deres egne direkte markedsføringsformål, medmindre du har bedt os om at gøre det. Når du spørger om en eller flere af disse tjenester, vil den relevante tredjepartsproduktudbyder bruge dine oplysninger til at give dig information og opfylde sine forpligtelser som følge af eventuelle aftaler, du har indgået med dem. I nogle tilfælde fungerer de som controller for dine oplysninger, og vi anbefaler derfor, at du læser deres fortrolighedserklæring. Disse tredjepartsproduktudbydere deler dine oplysninger med os, som vi vil bruge i overensstemmelse med denne fortrolighedspolitik.

4.3Med Facebook til Facebook-annoncer] / AND / ELLER [ved hjælp af Facebook “Synes godt om” -knappen]. For at markedsføre vores produkter til dig deler vi dine personlige oplysninger med Facebook. Vores ansvar er begrænset til den behandling af personoplysninger, som vi bestemmer formålet med og midlerne til.
4.4Med vores Drop-ship-partnere; APIdrop og BigBuy. Vores koncept er delvist baseret på såkaldte drop-shipping, hvilket gør det muligt for os at tilbyde dig et stort udvalg af produkter, selvom vi selv har et meget begrænset lager. For at dette skal være muligt, skal vi dele nogle af dine personlige oplysninger med vores partnere APIdrop og BigBuy.
4.5Krav til informationsdeling.

Vi kan også videregive dine oplysninger til tredjeparter, hvis vi har grund til at tro, at adgang til, brug, opbevaring eller videregivelse af sådanne oplysninger er nødvendig for at:
(a) overholde retsafgørelser, administrative afgørelser eller andre juridiske forpligtelser;

(b) Anvend vores vilkår og betingelser;
(c) Administrere og vedligeholde sikkerheden på vores websted, herunder forhindre eller stoppe et angreb på vores computersystem eller netværk og
(d) Beskyt rettigheder, ejendom eller sikkerhed for vores medlemmer og besøgende,
Challando, LK Marketing 2016 S.L. osv.

 

 

5

Dina rättigheter

5.1Challando og LK Marketing 2016 S.L. overholder gældende databeskyttelsesregler inden for Den Europæiske Union, såsom den generelle databeskyttelsesforordning (GDPR), der, hvor det er relevant, giver følgende rettigheder for den enkelte.

Som person har du ret til:

(a) Få oplysninger om behandlingen af dine personlige data (som defineret i GDPR);

(b) Anmode om adgang til et register over dine personlige data (som defineret i GDPR);

(c) Få adgang til en kopi af dine personlige oplysninger;

(d) Anmode om rettelse af dine personlige data;

(e) Under visse omstændigheder anmode om sletning af dine personlige data;

(f) (f) Anmode om begrænsning og modsætte sig databehandling baseret på LK Marketing 2016 S.L. og Challando’s legitime interesser;
(g) (g) Sende en klage til en databeskyttelsesmyndighed. Agencia Española de Protección de Datos er den myndighed, der overvåger Challando overholdelse af relevant databeskyttelseslovgivning, da LK Marketing 2016 S.L. har hovedkontor i Spanien. Som registreret person har du ret til at sende en klage til enhver databeskyttelsesmyndighed, du ønsker, f.eks. Data aspekt ioner;

(h) (h) Hvis behandlingen af personoplysninger er baseret på dit samtykke, har du til enhver tid ret til at trække dit samtykke tilbage til fremtidig behandling af dine personoplysninger; og

(i) (i) Få dine personlige oplysninger i et bærbart og maskinlæsbart format (“dataportabilitet”).

5.2Forespørgsler. Alle anmodninger vedrørende dine personlige oplysninger skal sendes til [email protected] Du har rimelig adgang til dine personlige oplysninger uden ekstra omkostninger, hvis du anmoder om dette via [email protected] Hvis vi ikke kan give dig dette inden for en rimelig tidsramme, giver vi dig en dato for hvornår de personlige data kan leveres. Hvis adgang nægtes, forklarer vi hvorfor.
5.3Ret til at gøre indsigelse mod behandling baseret på vores legitime interesser. Du har til enhver tid ret til at modsætte dig behandlingen af personoplysninger baseret på en eller flere af vores legitime interesser. Hvis du gør indsigelse, stopper vi behandlingen af dine personlige oplysninger. Vi behandler ikke længere dine personoplysninger, hvis vi ikke er i stand til at give legitime grunde til behandling, der opvejer dine interesser, rettigheder og friheder, eller hvis behandlingen skal etablere, udøve eller forsvare juridiske krav.
5.4Ret til at gøre indsigelse mod behandlingen af personoplysninger til markedsføringsformål. I nogle tilfælde behandler vi dine personlige data til direkte markedsføring. Du har til enhver tid ret til at gøre indsigelse mod behandlingen af dine personoplysninger vedrørende sådan markedsføring, herunder profilering i det omfang, det er relateret til sådan direkte markedsføring. Hvis du modsætter dig behandling til direkte markedsføringsformål, behandler vi ikke længere dine personlige data til sådanne formål. Der er ingen formelle krav til at modsætte sig; hvis det er muligt, skal dette gøres via [email protected].
5.5Når vi behandler dine personlige data, gør vi det sammen med vores koncernvirksomheder for at være i stand til at administrere dit medlemskab og tilbyde dig de varer og tjenester, du har bestilt, drive vores forretning, opfylde vores kontraktlige og juridiske forpligtelser, beskytte vores systemer og kunder eller opfylde dem. legitime interesser beskrevet detaljeret i afsnittene “Hvordan og hvorfor vi bruger dine personlige data” og “Hvornår og hvordan vi deler personlige data med andre” ovenfor. Når vi overfører personoplysninger fra EU, gør vi det ud fra en række juridiske mekanismer som beskrevet i afsnittet “Datalagring og udtynding”.
5.6

Bemærk, at hvis du anmoder om, at vi ikke kontakter dig via e-mail, gemmer vi en kopi af denne e-mail-adresse i vores liste over adresseblokke for at sikre, at du ikke modtager uopfordrede e-mails.

 

6

Sikkerheden af dine personlige data

6.1Beskyttelse af dine data.

Vi er forpligtet til at holde dine oplysninger og personlige oplysninger sikre. Derfor er vores betalingssystem via de to tjenesteudbydere Twispay og Stripe baseret på SSL-sikkerhedsstandard, hvilket betyder, at de oplysninger, som du som medlem indtaster, når du betaler, er krypterede. Som en krypteret form i e-handel er SSL-sikkerhedsstandard udbredt og betragtes som en meget sikker løsning.

LK Marketing 2016 S.L. opretholder passende fysiske, tekniske og administrative beskyttelsesforanstaltninger for at beskytte personlige data og personligt identificerbare oplysninger, som du overfører ved brug af vores service. Vi opdaterer og tester vores sikkerhedsteknologi kontinuerligt.
Ikke-følsomme oplysninger (din e-mail-adresse osv.) Transmitteres normalt via Internettet, og i tilfælde af sådan transmission kan vi aldrig garantere fuldstændig beskyttelse. Derfor, selvom vi stræber efter at beskytte dine personlige data, kan vi ikke garantere sikkerheden for alle oplysninger, du sender til os via Internettet, og du foretager en sådan overførsel på egen risiko. Når vi har modtaget dine oplysninger, vil vi gøre vores bedste for at sikre deres sikkerhed i vores systemer.

6.2Begrænset adgang. Vi begrænser adgangen til dine personlige oplysninger til dem, der har brug for det til at levere hjemmesiden til dig eller til at administrere vores interne systemer. Vi uddanner vores medarbejdere om vigtigheden af fortrolighed og har indgået fortrolighedsaftaler med vores medarbejdere for at opretholde integriteten af dine oplysninger.
6.3Sørg for overholdelse. Vi forpligter os til at tage passende disciplinære skridt for at sikre og håndhæve, at vores medarbejdere påtager sig det privatlivsansvar, vi pålægger dem.

 

7

Datalagring og udtynding

7.1Sted til din information. Personlige data, der håndteres af Challando, gemmes og behandles i [Danmark, Spanien, Singapore] eller i andre lande, hvor Challando, LK Marketing 2016 S.L. og vores partnere eller leverandører er aktive.
7.2Overholdelse af denne fortrolighedspolitik. Vi tager skridt til at sikre, at de personlige oplysninger, vi indsamler gennem denne fortrolighedspolitik, håndteres i overensstemmelse med bestemmelserne i denne politik og i overensstemmelse med gældende love, hvor oplysningerne er tilgængelige.
7.3Overførsler uden for EU / EØS. Hvis vi skulle overføre dine personlige data til tredjelande, dvs. lande uden for EU / EØS, co vi er enige om at indgå aftaler og træffe andre foranstaltninger i overensstemmelse med gældende juridiske krav, som inkluderer Den Europæiske Unions standardkontraktbestemmelser. Send en e-mail til [email protected] for at få flere oplysninger om de beskyttelsesforanstaltninger, vi har i forbindelse med overførsel af data uden for EU og EØS. Hvis du bruger hjemmesiden, når du er uden for EU, kan vi ikke forhindre dine personlige data i at blive overført uden for EU, så vi kan hjælpe dig.
7.4Generel information om opbevaringstid. LK Marketing 2016 S.L. opbevarer kun personlige oplysninger, så længe oplysningerne er nødvendige for at kunne levere vores hjemmeside og tjenester og for at opfylde de formål, der er beskrevet i afsnit 3 ovenfor. Vi gemmer ikke din IP-adresse, MAC-nummer og data af samme type på lang sigt. Disse data behandles kun midlertidigt inden for tekniske logfiler, der kan analyseres for at optimere hjemmesiden og dens anvendelse, f.eks. at udføre fejlfinding vedrørende webstedet.
7.5Især om medlemskab. Vi gemmer og gemmer dine personlige oplysninger så længe det er nødvendigt for at administrere dit medlemskab, levere hjemmesiden og levere de varer, du har bestilt, eller så længe det er nødvendigt for at opfylde vores mulige juridiske forpligtelser. Vi opbevarer dine oplysninger, så længe du er medlem af Challando og op til fireogtyve (24) måneder efter at du foretog dit sidste køb eller fireogtyve (24) måneder efter at du blev inaktiv, eller valgte at opsige dit medlemskab hos Challando.
7.6Kriterier for bestemmelse af opbevaringstid.

Forskellige typer data kan gemmes med forskellig tid. Kriterierne, der bestemmer, hvor længe vi gemmer dine data, kan være:

(a) (a) Hvor længe har vi brug for dine personlige oplysninger for at vi kan give dig hjemmesiden og de produkter, du har bestilt? For eksempel: Hvis du er blevet medlem af Challando, gemmer vi dine oplysninger så længe det er nødvendigt for at administrere dit medlemskab, dvs. indtil du beslutter at opsige dit medlemskab eller slette din konto. Hvis du har haft kontinuerlig kommunikation med vores kundeservice, gemmer vi de oplysninger, du har givet, så længe det er nødvendigt for at kunne håndtere din anmodning.

(b) (b) Har vi juridiske, kontraktmæssige eller andre lignende forpligtelser til at gemme dataene? For eksempel: Challando og LK Marketing 2016 S.L. kan være omfattet af obligatorisk lovgivning om opbevaring af information, for eksempel af regnskabsmæssige årsager. Det kan også være en anmodning om en myndighed til at gemme data, der er relevante for undersøgelser, eller data, der skal gemmes for at løse en mulig tvist.

7.7Undersøgelse. Vi gennemgår og opdaterer vores opbevaringsperioder for personlige data regelmæssigt. Bemærk, at hvis du afmelder vores nyhedsbrev, kan vi opbevare dine oplysninger i en eksplicit “ikke-send-liste” for at sikre, at du ikke modtager fremtidig kommunikation fra os via e-mail.

 

8

Undtagelsen fra denne politik

8.1Samlede personoplysninger. Aggregerede data indsamles og behandles ved hjælp af cookies til at overvåge og evaluere brugertendenser på webstedet. For detaljeret information om, hvordan Challando bruger cookies, se vores [challando.nu/CookiePolicy]. Vi indsamler oplysninger om, hvordan brugerne af vores service interagerer med Challando på en måde, der betyder, at vi ikke kan linke data tilbage til dig. Vi bruger de anonyme oplysninger om, hvordan vores medlemmer og besøgende bruger vores websted og vores tjenester til statistik, forbedring af tjenester og produktudvikling. Disse oplysninger vil være helt anonyme og udgør ikke personlige oplysninger. Det kan derfor gemmes længere end dine personlige oplysninger.
8.2Anonyme personlige oplysninger. Anonymisering betyder, at vi fjerner alle dele af personlige data, der kan linke dem til dig. Anonyme personoplysninger mangler også noget, der i fremtiden kan gøre det muligt at genoprette forbindelse til dig. Denne proces med “depersonalisering” af personoplysninger går et skridt videre end processen med pseudonymisering, hvilket betyder, at anonymisering gør det endnu vanskeligere at identificere et individ end pseudonymisering.
8.3Tredje partier. Denne fortrolighedspolitik gælder ikke for personlige oplysninger, du giver til et andet medlem eller besøgende via webstedet, eller når du på anden måde bruger tredjeparts tjenester såsom messaging-tjenester og betalingstjenester.

 

9

Ændringer og opdateringer af denne politik

9.1Regelmæssige opdateringer til denne fortrolighedspolitik. Vi opdaterer vores fortrolighedserklæring efter behov for at afspejle kundefeedback, serviceændringer eller den opdaterede fortolkning af loven. Når meddelelsen opdateres, viser vi den seneste opdateringsdato øverst i meddelelsen, og vi beskriver ændringer på siden Ændringshistorik.
9.2Væsentlige ændringer af denne fortrolighedspolitik. I tilfælde af væsentlige ændringer i denne fortrolighedspolitik eller hvordan Challando bruger dine personlige oplysninger, giver vi dig besked på vores hjemmeside eller via e-mail, inden ændringerne træder i kraft. hvis det kræves ved lov.
9.3Læs denne fortrolighedspolitik fra tid til anden for at holde dig informeret om, hvordan Challando og LK Marketing 2016 S.L. beskytter dine personlige oplysninger og privatliv.

 

9

Spørgsmål, tanker og klager

10.1For at stille spørgsmål eller kommentere denne fortrolighedspolitik og ellers om, hvordan vi behandler dine personlige oplysninger, skal du kontakte os på: LK Marketing 2016 S.L. er et spansk firma med organisationsnummer B93685345 og registreret adresse C / Los Naranjos Ptl.5 – Apartamento 6, Urbanizaci 29679 – (Benahavis) Málaga, e-mail: [email protected]

LK Marketing 2016 S.L.n är ett spanskt företag med organisationsnummer B93685345 och registrerad adress Calle Cartajima, La Calanova Sea Golf, Endificio, 88, APT 822,
Mijas, Malaga, Spain, 29649, email: [email protected]

ÄNDRINGSHISTORIK
oktober 1 2020